Iris van Osnabrugge - Wagemans
Onlangs deze salon bezocht. Hele fijne behandeling gehad, nadat ik al maanden last had van een onzuivere huid. Ellen is super vriendelijk en weet waar ze het over heeft. Ze legt heel duidelijk uit waar ze mee bezig is en geeft een duidelijke uitleg over de producten die ze gebruikt. Zelf heb ik na de behandeling ook nog wat producten aangeschaft, die ze ook in proefpakketjes heeft om te proberen of het product bevalt. Het antwoord is ja, deze producten bevallen super goed. Al met al een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!